אלוורה הרבלייף

 הצמח ידוע גם כחומר הרגעה ומשכך כאבים טבעיים. לצמח האלוורה הנפוץ יש היסטוריה ארוכה של שימוש הן באיורוודה והן ברפואה הסינית.

אלוורה הוא צמח בצורת אליפסה, באורך של לפחות 10-20 ס"מ. העלים הירוקים והצהבהבים העשירים של האלוורה נפוצים באותה מידה משני צידי הגבעול. יש להם מרקם עור מעט והם מכוסים בקשקשים משעווה. בגלל האופי החם של האלוורה, הוא יכול להשפיע על העור בצורה חיובית מאוד. אם העור שלך כבר יבש, אלוורה יכולה לעזור להוסיף לו מעט לחות למשל.

אלוורה הרבלייף הוא צמח פופולרי מאוד בעולם. זה שימש בדרכים רבות ושונות במשך מאות שנים. אלוורה היא גם אחת התרופות הטבעיות היעילות ביותר לבעיות עור שונות, במיוחד לאקזמה ופסוריאזיס.

אלוורה יכולה גם לשמש למצבי עור דלקתיים, למצבי גירוי וכוויות. הצמח גם עוזר לדלקת פרקים וראומטיזם על ידי הפחתת הכאב הנגרם על ידי תרופות לדלקת פרקים ומקל על נפיחות מקדחת שגרונית.

אלוורה הוא מוצר צמחי הנמצא בשימוש נרחב בשל השפעתו המרגיעה על העור, כמו גם ביכולתו להרגיע עור מגורה ופצעים עקב פצעים או כוויות. המוצר צובר פופולריות בקרב צרכנים, המחפשים פתרון טבעי לצרכי טיפוח העור שלהם.

ג'ל אלוורה של הרבלייף עשוי מעלים של צמחי אלוורה. את העלים קוצצים, מיובשים, ולאחר מכן שמים בתערובת מיוחדת כמה ימים לפני הכנתם כצורת ג'ל נוזלי. זה יכול לשמש כמרכיב או תחליף לאלוורה אמיתית בעת הכנת מוצרים שאחרת היו מכילים אלוורה אמיתית. ג'ל זה מצוין לטיפול בעור וריפוי פצעים ויעזור לכל סוג עור להחלים ממצב כלשהו של גירוי או פציעה

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016