פרסום במדיה החברתית – איך עושים את זה בצורה חכמה?

מרבית תחום הפרסום והשיווק, עובד היום על רשתות חברתיות. זה נכון שחלק משמעותי מתבצע גם בגוגל ובכלל בעולם האינטרנט שמחוץ למדיה החברתית, אך רשתות, בתי עסק ובעלי מקצוע, גדולים וקטנים, הפנימו שמרבית הגולשים נמצאים ברשתות חברתיות שונות ולכן משתלם יותר להשקיע שם את כספם וכן את זמנם בכל מה שקשור לתחום השיווק והפרסום. 

פרסום במדיה החברתית נעשה באופנים שונים. באופן טבעי, הוא חייב להתבצע באופן שתואם את המדיה עצמה, קרי את הרשת החברתית בה מבקשים לפרסם את המודעות השונות. מודעה בפייסבוק לא תהיה דומה למודעה באינסטגרם או ברשת חברתית אחרת. מצד שני, תהליך האפיון ותהליך העבודה על המודעות, צריך להתבצע בצורה דומה, מתוך הבנה איך הרשת עובדת וכיצד ניתן ליהנות מחשיפה אופטימאלית. 

חשוב להבהיר, בשביל לבצע פרסום במדיה החברתית, חשוב מאוד לשכור אנשי מקצוע שמתמחים בתחום ויודעים לספק את השירות הטוב ביותר. חשוב שהם ידעו לבצע את התהליך באופן מסודר, כך שיהיה ניתן להגיע לתוצאות אופטימאליות. 

אך עושים את זה נכון?

ראשית יש לבחון את סוג הקהל אליו מבקשים לפנות. זאת בשביל שיהיה ניתן לדעת איך להגיע אליהם, כיצד לעשות את זה. חשוב לאפיין את הקהל על פי גיל, מין, תחומי עניין ומאפיינים אחרים שיכולים להשפיע כך או אחרת על התהליך. 

שנית, חשוב מאוד לבחור אלמנטים שיכולים באמת לייצר תהליך פרסום נכון, אפקטיבי וחכם. לא כל דבר אמור להיכנס למודעות ולא כל דבר אמור להשתלב בתהליך. חשוב להבין איך בונים מודעות בשביל שהן יהיו אפקטיביות. 

שלישית, יש לדעת מתי להציג את המודעות, למשך כמה זמן, היכן לעשות את זה וכמובן באיזה אופן בשביל לקבל את החשיפה הטובה ביותר.

לעוד מידע, בקרו באתר של ווינר מרקטינג

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016