3 שיפורים קטנים שיבדילו את האתר שלכם מהמתחרים

בידול אתר

בעידן של היום, לכל עסק בישראל חייבת להיות נוכחות דיגיטלית, כשאחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, היא באמצעות אתר אינטרנט. עם ריבוי אתרי האינטרנט, עולה גם התחרותיות בין האתרים השונים, כשכל אחד רוצה שהאתר שלו יהיה הטוב ביותר. כיצד תבדילו את עצמכם מהמתחרים? הנה 3 הצעות לשיפורים קטנים:

מוזיקה

אתרי אינטרנט מלאים בתכנים שונים, אבל תארו לכם מצב שבו הגולש נכנס אליכם לאתר, ויכול לשמוע איזו מוזיקה שבא לו, או אף יותר מזה – יכול להאזין לרדיו! נשמע כמו חלום? ובכן, עם רדיו להאזנה אונליין, תוכלו להטמיע באתר שלכם את האפשרות להאזנה לתחנות הרדיו השונות, מה שיעניק לכם יתרון על פני המתחרים.

רדיו אונליין

חוויית משתמש

כשהגולשים שולחים אליכם שאלות דרך עמוד "צור קשר" באתר, האם הם מקבלים משוב? האם הטקסט באתר שלכם נגיש למשתמש? ובכן כדאי להכיר את התחום הבא: UX/UI שעוסק כולו בחוויית המשתמש באתר. זה מתחיל מכפתורים בעלי מלל קליל וקריאייטיבי, ועד למסרים ייחודיים שמראים לגולשים שהשקיעו בהם לא מעט תשומת לב.

תכנים עם ערך

לא משנה באיזה תחום האתר שלכם עוסק, בין אם אתם נותני שירות בעולם השיפוצים ובין אם אתם מספקים תכנים בנושאי לייף סטייל. סביר להניח שיש לכם בלוג באתר (ואם אין, אז מאוד מומלץ להקים אחד כזה), ובבלוג יש לא מעט מאמרים וכתבות מקצועיות. כדי לבדל את עצמכם מהמתחרים ולהעניק לאתר שלכם יתרון משמעותי, מוטב שתשקיעו בתכנים איכותיים ובעלי ערך לגולשים. חשבו על קהל היעד ונסו להבין אילו תכנים יהיו שימושיים בעבורם, וכיצד תוכלו להעביר מידע מקצועי באופן ברור ומבלי לפגוע בהכנסותיכם כמובן. פה נעצור להמליץ על פנייה לאנשי SEO שיסייעו לכם להבין מהן מילות המפתח הרלוונטיות עבור האתר שלכם, ויבנו בעבורכם אסטרטגיית תוכן שתמנף את האתר שלכם.

בעולם שבו הרשת עשירה באתרי אינטרנט שונים, לא פשוט למצוא את הבידול והייחודיות של כל אתר. השקיעו זמן באפיון האתר, בנו אסטרטגיית תוכן ונסו להטמיע פיצ'רים שיסייעו לחוויית המשתמש – כך תוכלו להעניק לאתר שלכם יתרון על פני המתחרים.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016