הדרך הטובה ביותר למצוא הוצאה לאור בחו"ל

לאחר שהספר שלכם הצליח לקצור מחמאות יפות מהקוראים הישראליים, הגיע הזמן להביא אותו לידיעת הקוראים בחו"ל. אך בעוד שההוצאות הישראליות נגישות יותר מבחינה גיאוגרפית ולעתים אף ניתן לפנות אליהן דרך מכרים וחברים אשר הוציאו ספר, הוצאות בחו"ל נמצאות בקצה השני של כדור הארץ. כדי למשוך את תשומת לבן יש צורך לתרגם תחילה תקציר מעניין ומושך ולשלוח לכמה שיותר הוצאות. לאחר מכן, חשוב להתאזר בסבלנות ולקוות שלפחות אחת מכל ההוצאות הרבות תענה לכם. אך מה אם היו אומרים לכם שיש דרך אחרת? מה אם היו אומרים לכם שיש הוצאה בישראל שעושה עבורכם את השיווק?

ההוצאה אשר תגדיל משמעותית את קהל הקוראים שלכם

קונטנטו נאו הוקמה על ידי נתנאל דה סמריק ושמה לה למטרה לסייע לסופרים מתחילים ולסופרים ותיקים כאחד להפיץ את הספר שלהם לאור. להוצאה קשרים ענפים עם מגוון רחב של הוצאות ספרים ברחבי העולם – באירופה, בסין ובארצות הברית. ראשית, המתרגמים של ההוצאה דואגים לתרגם את הספר שלכם, ולאחר מכן הם מלווים אתכם בכל התהליך של ההפצה הדיגיטלית שלו, תוך שימוש בפלטפורמות פרסום נרחבות כדוגמת רשתות חברתיות, אמזון או יוטיוב.

קצת על מנהל ההוצאה

נתנאל דה סמריק עוסק מעל ל-20 שנה בתחום ההוצאה לאור. עוד כשהיה כתב צבאי בצה"ל הפיץ את סיפוריהם האישיים של בכירים ופוליטיקאים ובהמשך אף ייסד את ההוצאה קונטנטו דה סמריק. הוצאה זו הוציאה בתחילה ספרים שהתבססו על סיפורים אשר פורסמו בתכנית "שישי בגאון", ובהמשך ערכה ההוצאה סיפורים ותכנים במסגרת התכנית הלילית "ישר בלב". קונטנטו דה סמריק הפכה לימים לקונטנטו נאו. לדה סמריק עצמו יש ערוץ יוטיוב שבו הוא מראיין סופרים צעירים כמו גם אישים בכירים אשר עומדים להוציא את ספרם לאור.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016