פיתוח תוכנה בארמניה

מפתח, הידוע גם כמתכנת, קודן או מהנדס תוכנה – הוא איש IT המשתמש בשפות תכנות ליצירת תוכנת מחשב אבל לא רק. פיתוח תוכנה נצרך לעיתים לחברות, עסקים ויצרנים, לייעול נכון והכרחי של מוצריהם. אז איך עושים את זה הכי טוב שיש?

פיתוח תוכנה בארמניה

פיתוח תוכנה הוא כלי חשוב בכל ארגון כדי לייעל באמצעותו את החברה על כל מרכיביה. אם זה פיתוח תוכנה לאריזה, פיתוח תוכנה על ידי מתכנתים מארמניה לייעול עובדי החברה או כל משמעות אחרת שתוכלו לייחס לפיתוח תוכנה.

מה עושים מפתחי תוכנה?

מפתחים כותבים, בודקים, מנפים באגים ומתחזקים יישומים. תפקידי מפתח אלה, יכולים להשתנות בהתאם לסוג הארגון.

הם מועסקים בדרך כלל על ידי חברות הטכנולוגיה היוצרות תוכנות מדף או על ידי ארגוני משתמשי קצה – הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי – המפתחים יישומים מותאמים אישית. אבל קידוד, כפי שנראה להלן, הוא רק מרכיב חשוב אחד בתפקיד רחב יותר.

אילו כישורים תצטרכו כדי להיות מפתחי תוכנה?

מפתחי תוכנה בארמניה, צריכים כישרון טכני חזק. חלק מתפקידי המתכנת, ידרשו תואר בתחום רלוונטי כגון מדעי המחשב, טכנולוגיית מידע, מתמטיקה או הנדסה.

אמנם השכלה היא חשובה גם כן, אבל האופי המתפתח במהירות של מתכנת פרונטאנד , אומר שהניסיון בעבודה יהיה המפתח לפיתוח קריירה מוצלחת.

באילו שפות תכנות משתמשים מפתחי תוכנה?

פיתוח תוכנה היא עבודה מתמדת שתמיד יהיו לה קונים. סקר Harvey Nash Tech לשנת 2020 מצא, ששליש מהמפתחים מאמינים שהכישורים הנוכחיים שלהם יהיו רלוונטיים רק לשלוש השנים הקרובות.

נכון לעכשיו, JavaScript היא שפת התכנות הפופולרית ביותר עם 13.8 מיליון מפתחים, לפי SlashData. ההערכות הן, שקהילת JavaScript אחראית לנתח גדול מ- 24.3 מיליון.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016