5  יתרונות בחתימה דיגיטלית

חתימה דיגיטלית היא מה שיש לה הרבה מאוד יתרונות. אנחנו כאן נמנה רק חמישה, אבל אנחנו מאמינים שאותם חמישה יתרונות יספקו אתכם וישכנעו גם אתם שמדובר על המצאה מעולה ששווה להיות חלק ממנה.

לא צריך לבזבז זמן

יש משהו יותר מעצבן מאשר להזמין תור, לחכות בתור, להמתין שיתייחסו, לפספס יום עבודה וכל זה בשביל חתימה אותה אפשר היה לחתום בתוך כמה דקות בודדות? לא צריך לבזבז זמן, בעזרת חתימה דיגיטלית אתם פשוט חותמים וממשיכים.או נותנים ללקוחות שלכם פשוט לחתום ולהתקדם.

חתימה דיגיטלית מאפשרת לכם לשמור על הנכסים שלכם

חתימה דיגיטלית היא מאובטחת ואי אפשר לזייף אותה. משום שהרבה דברים מתנהלים היום דרך האינטרנט לצערנו אנחנו רואים הרבה אירועים של זיופים ופריצות, במקרה הזה אי אפשר לעשות את זה.

אפשר לחתום מכל מקום

אתם בעבודה? בבית עם הילדים? בחופשה? צריכים לחתום שניה? מה הבעיה? בעזרת חתימה דיגיטלית אתם יכולים לחתום בענן או הלקוחות שלכם ואפשר להתקדם. אתם לא צריכים לחכות ולהמתין שהלקוח ישים לב.

המערכת מאפשרת לכם לפעול במהירות בלי בעיה

אף אחד לא אוהב להתעכב על בירוקרטיה, וודאי שלא אנחנו. לכן ייצרנו ממשק שיאפשר לכם לפעול במהירות בלי שום בעיה. אתם יכולים להעזר במערכת שהיעוד שלה זה הפקת הצעות מחיר ולשלוח טפסים ללקוחות, להחתים אותם על חוזים ולעשות את כל הפרוצדורה המשרדית כאשר כל המסמכים נשמרים לכם באופן מסודר ואתם יכולים לנהל כל מה שאתם רוצים.

תתרכזו במה שחשוב

לכל בעיה יש לכם שירות של אנשי מקצוע מעולים שתפקידם הוא לתמוך בכם. אתם יכולים מעתה להתעסק רק במה שחשוב. בלקוחות שלכם, בעסק שלכם ובכל מה שאתם מעוניינים לעשות .את הפרוצדורה תנו למחשב ולתוכנה לעשות.

צרו קשר לקבלת מידע נוסף – http://cloudcom.co.il/.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016