טיפים לשיפוץ עצמי של הבית והכלים שצריך על מנת לעשות זאת

עומדים לשפץ את הבית בעצמכם? אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים, כמו גם הכלים שבהם אנו ממליצים להשתמש על מנת לבצע את השיפוץ. אז איך תוכלו לחסוך כסף ולעשות הכל לבד? הכל במאמר הבא.

שיפוץ האמבטיה – החלפת ארון אמבט

את עבודות התחזוקה המורכבות כדאי להשאיר לאינסטלטור, אבל חלק מהדברים ניתן לעשות לבד. ראשית, הצטיידו בכלים המתאימים בחנות כלי עבודה מומלצת. אתם יכולים לקנות או לשכור את הכלים- תלוי האם אתם מתכננים לבצע עבודות כאלה בעתיד. על מנת להחליף את ארון האמבט שלכם, תצטרכו ראשית לגלות כיצד הארון הקודם חובר למקומו ולפרק אותו. אופציה נוספת העומדת לרשותכם היא צביעה של הארון הקודם באמצעות צבע המיועד לפורמייקה (אם הארון עשוי מפורמייקה). אם התמזל מזלכם והארון עשוי עץ – תוכלו לרכוש צבע המיועד לעץ ונייר זכוכית, ולשייף את הארון הקודם מהצבע הישן, להוסיף שכבה של צבע חדש, לכה וזהו – יש לכם ארון מחודש.

אם בכל זאת אין ברירה או שאתם מעוניינים להתחדש בארון שונה, פרקו לאט את הארון הקודם, כאשר אתם מתחילים מהדלתות. באמצעות מברגה תוכלו להסיר את הברגים המחברים את הדלתות לארון, ולאט לאט לשבור באמצעות פטיש את הארון הקודם, תוך שאתם מנתקים דופן אחר דופן. אם הארון מוצמד באמצעות דבק לקיר – התמזל מזלכם. תוכלו לנתק את הדבק באמצעות סכין מאורך – והשטח מוכן להתקנת הארון החדש.

שיפוץ האמבטיה – חידוש האמבט עצמו

עוד תהליך שלא מורכב מאד לעשות בעצמכם הוא חידוש של האמבט. אם לאורך השנים האמבטיה צברה סדקים ואזורים מושחרים, תוכלו לצבוע אותה מחדש בצבע מיוחד המותאם לאמייל. אם החלטתם להחליף את האמבטיה כולה, תצטרכו מעט ידע ויצירתיות, כאשר אנו ממליצים למצוא אמבטיה ברוחב, באורך ובגובה דומים לאמבטיה הקודמת, כזו שגם הברזים והפתחים השונים שלה נמצאים באותו המיקום שהיו באמבטיה הקודמת.

דרך נוספת לחידוש האמבט יכולה להיות באמצעות רכישת תבנית המתלבשת בצורה מושלמת על האמבטיה הישנה. התבנית מחדשת אמנם את החלק הפנימי בלבד, אך הוספה של בריקים או של שיש בחלק החיצוני של האמבטיה יכולים לסייע לכם להשיג את המראה המחודש בלי להשקיע הון.

חיפוי קירות המטבח

אחד הרגעים המתסכלים ביותר בחיינו הוא מבט על הקיר שמאחורי כיור המטבח. אם היום יש עליו בריקים, הם בוודאי כבר מיושנים. אם הוא צבוע בלבד – נראה שכבר ידע ימים טובים יותר. לפני שאתם מתחילים לחלום על המראה המחודש של הבריקים שראיתם באמבט של השכנה, מומלץ לבדוק אם אכן מדובר בבריקים עמידים בפני מים, ואז למדוד היטב את השטח שעליכם להחליף. נוסיף טיפ קצר בתחום – תמיד מומלץ לרכוש עוד 10% בריקים יותר מאלה הדרושים לכיסוי השטח כולו. אינכם יודעים אילו בריקים יישברו בתהליך, ותמיד טוב לשמור מעט אקסטרה לעתיד.

על מנת לחפות את הקיר השתמשו בדבק קרמיקה (שאינו יקר) והכינו מראש את כל הבריקים שתרצו להדביק. לאחר מכן נקו היטב את המשטח וודאו כי לא נשאר על הקיר צבע שמנוני שעלול לעכב את ההדבקה. תוכלו לראות מגוון עצום של סרטונים ביוטיוב המלמדים כיצד לבצע את מלאכת ההדבקה בצורה מושלמת.

שיפוצים קטנים וזולים שיכולים לשדרג את הבית פלאים

נקנח במספר סוגי שיפוץ קטנים שיכולים לשדרג את הבית ביום אחד:

 

  • הוסיפו טפטים על דלתות הפנים הישנות בבית – תגלו שיש היום טפטים בעיצובים מרהיבים המותאמים לדלתות בגדלים סטנדרטיים. עיצוב מיוחד של בריקים, דלת עתיקה או אפילו זברה המציצה מהדלת יכולים להפוך גם את חדר השינה המשעמם ביותר לרענן ולמחודש.
  • החליפו ידיות במטבח ובאמבט – תוכלו למצוא במחלקת הפרזול מגוון עצום של ידיות, החוסכות לכם שיפוץ מאסיבי. ידית חדשה יותר יכולה להפוך את הארון כולו לחדשני יותר, והוספה של טפטים גם על ארונות עץ ישנים לפני החלפת הפרזול תיצור את המראה המושלם.
  • הוסיפו נישת גבס לסלון – נישת גבס מעוצבת איננה אתגר גדול. תוכלו להשתמש בנישה כבידורית לעת מצוא, להניח עליה עציצים או ליצור בה תאורת ספוטים מרהיבה. בתוך יום אחד בלבד הבית יכול להראות כאילו ידה של מעצבת פנים הייתה מעורבת בעיצוב המיוחד של הבית.

 

 

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016