012 מובייל פרטנר – נעים להכיר

012 מובייל פרטנר היא חברה בת של פרטנר ולכן מצליחה להרכיב חבילות שירותים כוללת שמתאימה למגוון גדול של לקוחות. החבילות של חברת תקשורת כל כך ותיקה ומסתעפת כמו פרטנר יכולות להיות פרטניות רק לשירות אחד או לחבילות כוללות של כל השירותים תחת קורת גג אחת. השירות של 012 מובייל פרטנר ניתן למאות אלפי לקוחות מכל סוג, בחבילות סלולר בארץ, בחו"ל, מכשירים סלולריים וטאבלטים. פרטנר 012 מובייל פרוסה במאות נקודות מכירה בכל הארץ ושם אפשר לקנות כרטיסי SIM, ולקבל תמיכה בטלפון או במוקדים פנים אל פנים. חלום ישראלי נפוץ לקבל את כל השירותים שהוא צריך בבת אחת בחברה אחת ולא להתקשר למוקדי לקוחות להתקשרות נפרדת לכל שירות. 

012 מובייל פרטנר

חבילות 012 מובייל

מה מיוחד במובייל פרטנר?

012 מספקת שירותי טלפוניה על גבי האינטרנט וזוהי המגמה הכי ברורה עם הזמן, כאשר יותר ויותר שירותים יעברו דרך האינטרנט ולא בטכנולוגיה הרגילה. לטכנולוגיה זו קוראים Voice Over Broadband והיא הולכת ותופסת יותר מקום בשירותים רבים כטכנולוגיה עדיפה להעברת שיחות ומידע. כמו כל חברת סלולר אחרת אפשר להפעיל חלק מהשירותים של החברה דרך האתר שלה, כולל הפעלת כרטיס SIM שקונים ומקבלים הביתה ובכך מגבירים עוד יותר את עצמאות הלקוחות שיכולים לנהל את עצמם דרך האתר. כמובן שלכל חבילת סלולר מצטרפת גם גלישה באינטרנט, משום שהיום כל אדם מנהל את חייו דרך הטלפון הסלולרי בעיקר. בלי חבילות גלישה ושיחות שמתאימות לחיבה הישראלית לשיחות טלפון אין סופיות יקשה על החברה להתחבב על הלקוחות. 

הצעות 012 מובייל

חברת 012 מובייל מציעה אם כך חבילות גלישה נהדרות, והיא בכלל מהראשונות שגילו את הקונספט הזה של שילוב שירותים ללא הגבלה לצרכן. כך שיהיה לו קל יותר ליהנות ממרכוז של כל מה שהוא צריך בחבילה אחת. המחירים מתאימים לחבילות שמשתנות מבחינת הנפח שלהן והן מציעות תמיד תמורת סכום מסוים שיחות וגלישה ללא הגבלה בסכום קבוע בכל חודש. כשאתם מחפשים את החבילות של 012 מובייל של פרטנר ודאו שמשך החבילה ותוקפה יהיו מספיק ארוכים לכם כדי שלא תצטרכו לחדש אותן כל הזמן, אבל זכרו שבכל מקרה החבילות שלהם נוחות במחיריהן גם אחר כך.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016