דברים ש(אולי) לא ידעתם על ביטקוין


החלטתם כי אתם רוצים לרכוש לעצמכם קצת ביטקוין? הרי מדובר במהפכה שסחפה אחריה מאות מיליוני אנשים מכל רחבי העולם. ישנם אנשים שעשו מיליוני דולרים רק בגלל שהם היו במקום הנכון ובזמן הנכון בכל מה שקשור להשקעות של ביטקוין. אך לפני שאתם נכנסים לעולם שהוא זר לכם, אולי כדאי שתכירו כמה עובדות על הביטקוין?
אז מה זה ביטקוין בעצם?

יש מצב שאתם מכירים חלק מהדברים הללו, אך תמיד נחמד לקרוא את הדברים הללו פעם נוספת על מנת להעמיק את הידע שלכם בתחום. אחרי שתקראו את כל העובדים הללו על הביטקוין, יהיה לכם הרבה יותר קל ופשוט לסחור בו. אז מוכנים? בואו לשמוע כמה דברים ש(אולי) לא ידעתם על ביטקוין.

מי המציא את הביטקוין ומתי הוא יצא לעולם?

למרות שנדמה שהביטקוין נמצא איתנו כבר מאז ומתמיד, הביטקוין יצא לראשונה לאוויר העולם רק במהלך חודש ינואר של שנת 2009. האדם שהמציא את הביטקוין נקרא "סאטושי נקאמוטו", מדובר על כינוי בלבד ולא על שמו האמיתי. זהותו האמיתית של אותו אדם איננה ידועה עד היום, ובמהלך השנים עלו לא מעט ספקולציות בנושא.

מהי העסקה הראשונה שבוצעה עם ביטקוין?

נכון שהביטקוין נכנס לחיינו בתחילת שנת 2009, אך העסקה הראשונה שבה השתמשו בביטקוין התרחשה ב-22 במאי 2010. אתם בטח סקרנים לדעת את פרטי העסקה, אז העסקה כללה החלפת של 10 אלף ביטקוין תמורת 2 מגשי פיצה. 

כמה ביטקוין קיימים בכל העולם?

דבר משמעותי מאוד שאתם צריכים לדעת זה שלעולם לא יכולים להיות קיימים יותר מ-21 מיליון מטבעות ביטקוין. כך בעצם המטבע יכול לשמור על הערך שלו, וברגע שמגיעים לכמות המטבעות הרצויה המסחר נפסק ולא מתחדש יותר.

האם ניתן לשלם בעסקים באמצעות ביטקוין?

השאיפה הגדולה ביותר הינה שבעתיד יהיה ניתן לבצע כמעט כל עסקה על ידי ביטקוין או כל מטבע דיגיטלי אחר. אך נכון להיום ישנם כמה מאות אלפי עסקים שכן מקבלים ביטקוין, אך מדובר על מספר מצומצם בלבד. השאיפה היא שבעתיד הקרוב יותר ויותר עסקים יקבלו גם הם מטבעות דיגיטליים.
מעוניינים לדעת עוד על נושא הביטקוין והמטבעות הדיגיטליים?
היכנסו אל ביטס אוף גולד ותקראו.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016