קידום ביוטיוב – איך עושים את זה חכם

כשאנחנו רוצים לקדם עסק או אתר באינטרנט, עומדים לרשותנו כמה וכמה כלים. למשל. עומדת לרשותנו האפשרות לפנות לקידום של האתר בגוגל, קידום האתר והעסק בפייסבוק, וכן אנחנו יכולים לקדם את עצמנו באמצעות יוטיוב. 

קידום בעזרת יוטיוב יכול להתבצע בצורות מאוד פשוטות. אנחנו מעלים סרטון מסוים ודואגים להפיץ אותו בעזרת רשתות חברתיות, אתר אינטרנט או בכל מקום אחר, במטרה לחשוף כמה שיותר אנשים לסרטון שלנו. אך מעבר לזה, אנחנו יכולים גם להשתמש בכלים מסוימים דרך יוטיוב, כל עוד אנחנו עושים זאת בחוכמה. 

למשל, אנחנו יכולים לקנות עוקבים דרך רשימות קיימות, אנחנו יכולים לרכוש צפיות ביוטיוב או לייקים. אלה דברים מוכרים שקיימים גם ברשתות חברתיות אחרות. הרבה פעמים פוליטיקאים ואישי ציבור רוכשים עוקבים בטוויטר או ברשתות אחרות, כך מי שנכנס לפרופיל שלהם יכול להתרשם שיש להם כמות גדולה מאוד של עוקבים. 

ההיגיון בשיטה זו, כך יוצרים נפח משמעותי מאוד לסרטון, כך יוצרים שיתופים ופעולות אחרות שהופכות אותו להרבה יותר ויראלי. מן הסתם, זה הרבה יותר מרשים כשנכנסים לסרטון ורואים שיש לו מיליון צפיות ולא חמש מאות צפיות, נניח. 

מתי אנחנו נעשה את זה

צריך לומר, לא בכל מצב אנחנו נדאג לעשות את זה. אין טעם להשקיע ברכישת עוקבים וצפיות באתר https://tuber.co.il, אם אין מטרה להרוויח כסף דרך הסרטון. הרעיון הוא, לייצר מצב בו שהסרטון יכניס לנו כסף, ועל כן אנחנו נצטרך לשווק אותו. כמובן שזה גם נכון, אם לסרטון יש מטרות פוליטיות או חברתיות. 

נקודה אחרונה, אנחנו נעשה את זה כחלק מתהליך מקיף של שיווק ופרסום ולא רק כאקט בודד. חשוב שהכל יתחבר ביחד לכדי תהליך אחד נכון וחכם. 

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016