מהו רישום סימן מסחר מקוון

עולם האינטרנט הינו עולם שקל מאוד להשתלט על כל דבר, וקל מאוד גם לאבד זאת. לכן, נוצר מצב שבו השרישו חוקים גם לרשת, והשרישו מערכות שמצליחות לעקוב אחרי כל אדם ואדם, ולדעת היכן הוא נמצא בכל רגע. עולם האבטחה דרך האינטרנט הוא עולם מפותח מאוד, וכל אדם יכול להגיע למצב שהוא יודע איפה הוא נמצא, ומה הוא עושה. כאשר מדובר בעסקים ברשת, רוב הפעמים האנשים שעושים את העסקים שלהם ברשת, הם ישאירו את הפרטים שלהם במקום, על מנת שאנשים אחרים יוכלו לתקשר מולם, על מנת שהם יצליחו למכור את כל השירותים שלהם בצורה מקוונת, ועוד. אך גם ברשת יש חוקים, ולכן לכל אתר יש סימן מסחר מקוון.

>>> הקליקו כאן להסבר מקצועי על רישום סימן מסחר

רישום סימן מסחר

מהו סימן מסחר מקוון?

המילה מקוון מתארת את העולם האינטרנטי, שבו החוקים יוצאים לפעמים מידי שליטה, אך זה אותו הדבר כמו בעולם האמתי, אם בעבר היה קשה לפענח מיהו אותו פושע, כיום מפענחים זאת שניות ספורות לאחר המעשה. בכדי להישאר בתחום החוק בין בתי העסקים, בין הקניין הרוחני של כל עסק ועסק, חשוב לעבוד על פי החוקים הללו גם ברשת, ולכן המציאו את הסימן המסחרי המקוון. אותו סימן נקרא גם דומיין, מה שאומר כתובת האתר, או בגדול, השם שלו.

מדוע נותנים שמות לאתרים?

סימן מסחרי נעשה על מנת שהאדם שיושב מול המסך לא יתבלבל, ויוכל בקלות להבחין מיהו אותו ספק שממנו הוא צורך את השירות שלו, ובכך הוא לא ייפול בתרמית. כמו בעולם הפיזי שאדם קונה זיוף כלשהו, כך אנשים היו עושים כאשר היו פותחים אתר אינטרנט מזויף, על שם עסק אחר, ובכך פוגעים בקניין הרוחני של האדם בצורה שהיא איננה אסורה בחוק.

מה אנו יכולים לעשות בכדי לרכוש סימן מסחר מקוון?

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא בצורה חוקית דרך חברת פטנטים, שאחראית על הקניין הרוחני של האדם, ויכולה לכוון אותו לרכישת הקניין הרוחני דרך סימני מסחר, מה שיעזור לו לשמור על זכויות יוצרים. כאשר למוצר שלו יש סימן מסחר, אנשים יודעים את השייכות של המוצר לאדם.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016