מאגר תמונות

מאגר תמונות הוא דרך מצוינת ליצור במהירות ובקלות תוכן עבור הבלוג או המדיה החברתית שלך. הם יכולים גם לעזור לך לחסוך זמן בעריכה בכך שהם מספקים לך מגוון רחב של תמונות לבחירה.

אתה יכול להשתמש בתמונות מלאי כחלופה לשימוש בתמונות שלך, כל עוד אתה מסוגל לעמוד בתנאים וההגבלות של הרישיון שבו נעשה שימוש.

השימוש בתמונות מלאי גדל בהתמדה במהלך השנים בשל הנוחות וקלות השימוש בהן.

מתי נשתמש בבנק תמונות?

תמונות מלאי משמשות בדרכים רבות ושונות. ניתן להשתמש בהם בפוסט בבלוג כדי להוסיף משיכה ויזואלית, ניתן להשתמש בהם בחוברת כדי למשוך תשומת לב, וניתן להשתמש בהם בפרסומת כדי להפוך את המוצר למושך יותר.

קל למצוא תמונות מלאי ובמחיר סביר. עם זאת, חשוב שתשתמש בהם כראוי ובזהירות ועל פי הרישיונות שמפורטים במאגרים.

כיום ניתן למצוא לא מעט מאגרי תמונות שתוכלו להשתמש בהם, חלקם בחינם וחלקם בתשלום. להלן חלק מהם – נוספים מהם אפשר למצוא גם דרך אתר הירוקה מימד.

מאגרי תמונות בתשלום

בין מאגרי תמונות הפופולריים ביותר שניתן למצוא כיום ברשת הם:

מאגר תמונות depositphotos – Depositphotos הוא אתר צילום מלא המציע תמונות ללא תמלוגים. יש לו למעלה מ-5 מיליון תמונות, שמקורן בצלמים מקצועיים וניתן למצוא אותם בקטגוריות הפופולריות ביותר כמו טבע, אנשים ומקומות.

האתר מציע מגוון רחב של שירותים הקשורים לצילום כמו צילום מלאי, עריכת תמונות, ריטוש תמונות ועוד.

מאגר תמונות shutterstock – ל-shutterstock יש מסד נתונים של למעלה מ-8 מיליון תמונות. תמונות אלו ברישיון תחת Creative Commons וזמינות לשימוש בחינם.

Shutterstock הוא בנק תמונות המספק תמונות מלאי ללא תמלוגים ובמחיר סביר לארגוני מדיה, בלוגרים ועסקים. הם מציעים מגוון רחב של רישיונות, משימוש אישי ועד לשימוש מסחרי.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016