סקר שביעות רצון SMS – בניית סקר בהתאמה אישית

עריכת סקר שביעות רצון ב-SMS יכולה להיות שיטה יעילה ביותר לאיסוף משוב ותובנות מהקהל שלך בשביל לדעת איך להתקדם. 

בשביל לבצע את התהליך, צריך לזכור שיש לכבד את הפרטיות ולציית לתקנות הרלוונטיות, כגון קבלת הסכמה מהמשיבים ומתן אפשרות לבטל את הסכמתך לסקרים עתידיים.

למה זה נכון לעשות את זה ב-SMS?

שיעורי פתיחה גבוהים: להודעות SMS יש שיעור פתיחה גבוה בהרבה בהשוואה למיילים או לערוצי תקשורת אחרים. אנשים נוטים לבדוק את הודעות הטקסט שלהם באופן מיידי, מה שמגדיל את הסיכוי שהסקר שביעות רצון SMS שלך ייראה.

משוב מיידי: ניתן לשלוח סקרי SMS בזמן אמת, מה שמאפשר לך ללכוד משוב מיד לאחר אינטראקציה של לקוח עם המוצר או השירות שלך. עמידה בזמנים זו יכולה להביא לתגובות מדויקות ורלוונטיות יותר.

טווח רחב יותר: כמעט לכולם יש גישה לטלפון נייד עם יכולות הודעות טקסט. משמעות הדבר היא שאתה יכול להגיע לקהל רחב יותר, כולל אלה שאולי אין להם גישה רגילה לאינטרנט או חשבונות דואר אלקטרוני.

קצר ותמציתי: סקרי SMS הם בדרך כלל קצרים ולעניין, מה שמקל על המשיבים למלא אותם במהירות. זה יכול להוביל לשיעורי תגובה גבוהים יותר מכיוון שאנשים מוכנים יותר להשקיע רגע קצר בתשובה לכמה שאלות.

מעורבות: SMS הוא ערוץ תקשורת אישי וישיר. כשמשתמשים בו ביעילות, זה יכול לטפח תחושת מעורבות וחיבור אישי עם הקהל שלך, ולהגדיל את הסבירות להשתתפות.

נוחות: המשיבים יכולים למלא סקרי SMS כשנוח להם, ללא צורך בהורדת אפליקציה או ביקור באתר אינטרנט. נוחות זו יכולה לעודד יותר אנשים להשתתף.

חסכוני: סקרי SMS הם לרוב חסכוניים יותר מסקרי נייר מסורתיים או ראיונות טלפוניים. הם דורשים משאבים מינימליים ויכולים להיות אוטומטיים, מה שמפחית את הצורך בהזנת נתונים ידנית.

נתונים בזמן אמת: סקרי SMS יכולים לספק לך נתונים בזמן אמת, המאפשרים לך לזהות ולטפל בבעיות באופן מיידי. זה חשוב במיוחד בתעשיות שבהן תגובות מהירות ושיפורים חיוניים.

לפרטים היכנסו לאתר תובנות

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016