איך להשתמש בלינקדאין כמו מקצוענים – מדריך מעשי להייטקיסטים

מרבית הגולשים באינטרנט, בוחרים להיות חברים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר או טיקטוק. אלו רשתות חברתיות בהן אפשר לייצר אינטראקציות חברתיות עם חברים, בני משפחה, מכרים ואנשים בעלי תחומי עניין דומים. אפשר להציג בהן סרטונים אישיים, לכתוב פוסטים מרגשים ועוד. 

קיימת רשת חברתית נוספת אשר פועלת למטרות אחרות לגמרי. מדובר על רשת לינקדאין (קראו אודות לינקדאין מה זה) אשר מטרתה לאפשר לבעלי מקצוע, בפרט בתחום ההייטק, לייצר רשת חברתית ענפה שתאפשר להם לייצר קשרים, לשמוע על משרות ותפקידים חדשים, להחליף דעות ורשמים ועוד. 

כל מי שהוא חלק מעולם ההייטק, בין אם בתפקיד קטן ובין אם בתפקיד משמעותי, בוחר להשתמש בלינקדין בשלבים שונים בקריירה שלו. הוא בוחר לעשות זאת מתוך הבנה, שזו הדרך הטובה ביותר מבחינתנו לייצר קשר ולנסות להתקדם, בין אם זה דרך מציאת משרה חדשה, בין אם זה דרך תפקידים חדשים או בדרכים אחרות. 

כיצד משתמשים בלינקדאין בצורה נכונה

בשביל ליהנות ממה שהרשת יכולה להציע לנו, אנחנו צריכים לדעת כיצד להשתמש בה בצורה נכונה. בראש ובראשונה, עלינו לייצר לעצמנו פרופיל נכון, מדויק, אמין ומפורט כפי שמדריכים באתר TechMonster. חשוב מאוד לייצר פרופיל שיאפשר לכל מי שירצה לדעת בדיוק איזה ניסיון יש לנו, איזו הכשרה קיבלנו, מה למדנו, אילו תפקידים ביצענו ועוד. חשוב שאנחנו נעדכן כל פרט ופרט, בשביל שנוכל להשתמש בכלים ובאמצעים בצורה נכונה. 

שנית, אנחנו צריכים להתחבר לאנשים, לא רק לחכות שיבקשו מאיתנו חברות אלא גם לבקש מאחרים ולהתחבר אליהם בצורות שונות. 

שלישית, חשוב לחפש מידע, לחפש פרסומים שונים, להשיב על שאלות, לא להתחבא ולא "לעמוד מהצד" אלא ממש להיות חלק מהעניין. ככל שנהיה יותר פעילים, יש יותר סיכוי שאנחנו באמת נצליח להשתמש בצורה נכונה במה שהרשת מספקת לנו. 

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016