המדריך המלא להוצאה לאור של ספר דיגיטלי

רוצים להוציא ספר דיגיטאלי לאור? פרסום ספר דיגיטלי כרוך במספר שלבים מרכזיים. להלן מדריך מלא שיעזור לך לנווט בתהליך:

כתיבה ועריכה:

כתוב את כתב היד שלך: התחל בכתיבת הספר שלך בתוכנת עיבוד תמלילים כמו Microsoft Word או Google Docs. ודא שהתוכן שלך כתוב היטב וערוך לפני שתמשיך לשלב הבא.

שכור עורך מקצועי: 

שקול לשכור עורך מקצועי שיבדוק וליטוש את כתב היד שלך. עריכה עוזרת לשפר את האיכות הכוללת של הספר שלך ומבטיחה שהוא נטול שגיאות.

עיצוב ועיצוב כריכה:

צור כריכה מושכת עין ומעוצבת באופן מקצועי לספר הדיגיטלי שלך. אם יש לך כישורי עיצוב, אתה יכול להשתמש בתוכנה כמו Adobe Photoshop או Canva. לחילופין, תוכלו לשכור מעצב כריכות ספרים מקצועי או לפנות ולחברות הוצאה לאור להוצאה עצמית בדיגיטל.  עצב את החלק הפנימי של הספר שלך כדי להבטיח שהוא ייראה נקי וקריא במכשירים דיגיטליים. אתה יכול להשתמש בתוכנה כמו Microsoft Word או כלי עיצוב מיוחדים של להוצאת ספר אלקטרוני

עצב את הספר האלקטרוני שלך: 

עצב את כתב היד שלך בהתאם לדרישות הספציפיות של פלטפורמת ההוצאה לאור. עקוב אחר ההנחיות שלהם לגבי פורמטי קבצים, פריסה ומטא נתונים.

העלה את הספר האלקטרוני שלך לרשת:

 שלח את קובץ הספר האלקטרוני, תמונת השער ומידע נדרש אחר לפלטפורמת ההוצאה לאור. הצג תצוגה מקדימה של הספר האלקטרוני כדי לוודא שהוא מופיע כמתוכנן.

קבע תמחור והפצה: 

קבע את המחיר של הספר האלקטרוני שלך ובחר את הטריטוריות שבהן אתה רוצה שהוא יהיה זמין לרכישה.

פרסם את הספר האלקטרוני שלך: 

לאחר שתהיה מרוצה מהעיצוב והפרטים, פרסם את הספר האלקטרוני שלך בפלטפורמה. ייתכן שיחלוף זמן מה עד שהספר שלך יהיה זמין לרכישה, לכן כדאי לפנות אל מומחים בהוצאה לאור. קראו טיפים על הוצאת ספר >>>

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016