קורס לוגיסטיקה – מה זה אומר?

"לוגיסטיקה" היא מילה אחת שמטרתה לתאר מערך שלם של פעולות שנועדו להוביל תהליכים חשובים בארגונים חברות ובתי עסק. לדוגמא: שינוע של סחורה מחול לארץ דורש תהליך לוגיסטי שכולל הוצאת סחורה ממחסן מעבר לים, סימון הסחורה היוצאת, אריזה של הסחורה, משלוח ליעד הנכון, שינוע של המשלוח בים או באוויר, מעבר הסחורה במכס עם הכניסה לארץ, תשלום על התהליכים, הובלה ליעד פריקה, סימון והכנסה של הסחורה למחסן ולמלאי.

את כל התהליך הזה מבצעים מנהלי לוגיסטיקה אשר למדו את התחום ויודעים כיצד לבצע את התהליכים בצורה היעילה והחסכונית ביותר. מנהלי לוגיסטיקה גם מרווחים בהתאם לכישורים שלהם זוכים לעבוד בעבודה מעניינת ואטרקטיבית. לימודי לוגיסטיקה מציעים:

קורס מנהלים לוגיסטייםקורס לוגיסטיקה בו לומדים כיצד מנהלי מחסנים ותשתיות מחסנים, כיצד מנהלים מלאי, כיצד מבצעיפם תפעול לוגיסטי, איך מבצעים בקרת איכות, וכולי. בין היתר  מבינים כיצד מסדרים מחסן בסחורה בשיטות שונות כמו first in first out , כמו גם מכירים את נושא השינוע ושאר נושאים חשובים מאד עבור מי שרוצה לפתח קריירה ארגונית מצליחה.

קורס WMC – בין היתר ישנו קורס מנהלי WMC בו לומדים שיטות ליקוט ובקרה על מלאי, שיטות ניהול מחסנים, דרכים לשליטה ובקרה על מלאי ומחסנים, לומדים מהם מדדי ביצוע וכיצד אומדים אותם ושאר דרכים להפוך למנהלי לוגיסטיקה מצוינים.

איפה לומדים קורס לוגיסטיקה?

כיום יש מגוון בתי ספר ללוגיסטיקה מתקדמת בהם אפשר לרכוש את הידע וההשכלה המתאימים. בחרו בית ספר איכותי וטוב שמכסה את כל הנושאים הדרושים כדי לפתח קריירה בתחום הניהול, הרכש השינוע והמחסנאות. שימו לב כי תוכלו לקבל תעודה מקצועית ואת כל ההסמכות הדרושות שיספקו את היכולת להפוך למנהלים טובים ומצליחים שיכולים להשתלב במגוון ארגונים עסקים וחברות.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016