מאווררי תקרה

מאווררי תקרה

 

אחד מהמוצרים שאנו מכירים מזה שנים הם מאווררי תקרה. ישנם חידושים רבים בתחום המאווררים, אם מהבחינה הטכנולוגית ואם מהבחינה העיצובית. ראשית, יש להתאים את המאוורר לחלל שבו תיתלו אותו  יש למצוא את הגוון והצורה המתאימים. אם אתם מעוניינים בתאורה במאוורר, כך שהוא יהיה שימושי הן כאהיל שמעניק את התאורה הנכונה בחדר. יש לבדוק לגבי הנגישות של הפעלת המאוורר, למשל אם התקרה גבוהה מדי, ניתן יהיה להפעיל את המאוורר באמצעות מתג חשמלי ולא ע"י חוט התלייה שמפעיל אותו במצבים שהתקרה היא נמוכה יותר.

 

ההתאמה של גודל וכנפי המאוורר לחלל החדר

 

אם מדובר על חדר קטן, גם מאוורר התקרה יהיה קטן. למשל אם נתקין מאווררי תקרה בעלי כנף גדול, הוא ייראה מגושם ולא פרופורציונאלי בחדר כה קטן. מאוורר שתהיה לו כנף קטנה יותר, יהיה מתאים בהרבה יותר לחלל הקטן של החדר. גם חומרי גלם שונים שיעניקו את הסגנון המתאים לכם, ניתן למצוא היום במגוון הרב של המאווררים שמוצעים למכירה בחנויות החשמל והתאורה ברחבי הארץ.  למשל אם יש לכם חדר שהסגנון שלו הוא כפרי, ניתן למצוא היום מאווררים בעיצוב מיוחד כמו למשל בעלי כנפיים מעץ ובסגנון חמים ומיוחד שיעניק לחדר מראה מיוחד ומעוצב יותר, שיתאים לסגנון.

 

חומרי הגלם והגוונים השונים של מאווררי התקרה

 

היום מאווררי תקרה חזרו לאופנת העיצוב בגדול. גם כשיש מזגן בחללים השונים, המאוורר מפזר טוב יותר את הקור בחללים השונים בבית בצורה אחידה, מה שמסייע לנו רבות בימי הקיץ החמים ביותר. גם בפרגולות בחצר בית, יש אנשים רבים שמתקינים בה מאוורר שתלוי בתקרה. מי שיש לו ריהוט בחדר בגוון בהיר, יוכל למצוא מאוורר דקורטיבי לתקרה, שמעוצב למשל כשהכנפיים של המאוורר, תהיינה בצורה אליפטית או חדה. מומלץ לבחור מאוורר לתקרה שישתלב בצורה הרמונית, עם שאר הפריטים בחדר. האפשרויות הן רבות והמגוון היום של מאווררים המיועדים לתקרה הינו גדול וכן חומרי הגלם, העיצוב, התאורה, כל אלה נותנים נופך אחר למאווררים שיש הבדל בין אלה שייצרו פעם לבין אלה שמייצרים כיום.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016