למה כל בעל עסק חייב אתר אינטרנט

אתר אינטרנט

נכון, אף חוק לא מחייב אותך בעל העסק או אותך, בעלת עסק, להקים אתר אינטרנט. ובכל זאת, כבעלי עסקים או יזמים, אתם חייבים אתר לא פחות מכפי שאתם חייבים רישיון עסק או כרטיסי ביקור. ולא סתם אתר, אלא אתר מושקע, שמתעדכן באופן תדיר ואשר מעניק לכם שפע תועלות עסקיות. קבלו את 4 סיבות הזהב, לחיוניותו של אתר שוקק, לעסק שלכם.

אתר אינטרנט חיוני לתדמית העסקית

כמעט כל קניה, רכישה של שירות או של מוצר מתחילים באינטרנט. אפילו לקוח ששמע על העסק שלכם דרך המלצה של חבר או הבחין בחלון הראווה או שלט שלכם, ייכנס לאינטרנט כדי לקבל מידע נוסף. להכיר אתכם יותר טוב. ואין כמו אתר על מנת לשפר את התדמית העסקית שלכם. עסק שמתהדר בנוכחות וירטואלית חזקה מקבל גם דימוי וגם מיתוג חזק. כיום, אפילו עסקים לא גדולים יכולים להיראות כמו בליגה של הגדולים, בזכות אתר ידידותי שנראה מיליון דולר.

מקור חזק ללידים וללקוחות חדשים

אתר יכול לסייע לחזק נאמנות של לקוחות קיימים. הם נכנסים לאינטרנט כדי לראות מהם המבצעים החדשים, אילו הצעות או דיווחים תוכלו למסור להם. אבל במקביל, זהו גם מנוע צמיחה עסקי ורב עוצמה. בשפה המקצועית, קוראים לזה “משאבת לידים”. פעילות אונליין טובה מניעה הרבה גולשים להשאיר פרטים על מנת שתחזרו אליהם. הם משאירים למעשה לידים, מכיוון שהם זקוקים לכם עכשיו, כעת. כלומר, אלו עסקאות “חמות”, כאן ועכשיו.

ערוץ מכירה שמגדיל הכנסות

עבור עורך דין, נניח, או מאמן אישי או יועץ משכנתאות, האתר הינו ערוץ חזק שמביא לקוחות. שם אתם מקבלים את הפניה שלהם, לקראת סגירת עסקה. אבל בעסקים מסוימים, האתר מהווה פלטפורמה שיווקית ישירה, שהיא גם מכירתית. כלומר ניתן להפוך את האינטרנט לערוץ מכירה שמגדיל הכנסות. אפילו אם יש לכם חנות שכונתית למכירת אוכל לבעלי חיים, כלי כתיבה או מוצרים לבית, הרי לא תתנגדו למכור גם אונליין. פוטנציאל ההכנסות מכפיל את עצמו, בהשקעה קטנה יחסית.

פרסום גדול, בהשקעה לא גדולה

אם נרצה לאסוף את כל מה שאמרנו עד כה לכדי שורה תחתונה, שימו לב לדבר הפשוט הבא. בהקמת אתר או שיפור אתר קיים, מקבל בעל העסק פרסום גדול, בהשקעה לא גדולה. מבחינת יחס עלות תועלת, זהו פרסום שעובד. וזהו הערוץ הטוב ביותר שגם מאפשר לבדוק יעילות, ללא שום קושי. כלומר, ניתן לספור את כמות הלידים שמקבלים בכל חודש. ניתן לבדוק את כמות הגולשים שמגיעים לאתר ונחשפים לתכנים. אפשר למדוד ולשפר, לחזק ולמצב את העסק. מוניטין ופרסום שמתורגמים לשיפור בביצועים העסקיים. ואת כל זה מקבלים בהשקעה לא גדולה. יחס עלות תועלת משתלם ומתוק במיוחד.

למידע נוסף על שיווק אינטרנטי ואתר שעובד בשבילכם:  https://www.siteit.co.il/internet-marketing/

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016