פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

אפליקציות מספקות נקודות כניסה מרובות ממכשירים רבים. אתרים רבים ממירים את עצמם לאפליקציה, כדי להיות רלוונטיים גם בסלולר ובדרך קלה יותר ונוחה יותר למשתמשים. על פיתוח אפליקציות לאנדרואיד ועוד, במאמר זה.

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

אפליקציות לאנדרואיד, בנויות כשילוב של רכיבים שניתן להפעילם בנפרד. לדוגמא, פעילות כלשהי באפליקציה, היא סוג של רכיב אפליקציה המספק ממשק משתמש (UI).

הפעילות "הראשית" מתחילה, כאשר המשתמש מקיש על סמל האפליקציה שלכם. אתם יכולים גם להפנות את המשתמש לפעילות ממקומות אחרים, כגון מהודעה או אפילו מאפליקציה אחרת.

בניית אפליקציה בצורה ידידותית למשתמש

לאחר בניית האפליקציה הראשונה שלכם, תוכלו ללמוד עוד על רכיבי האפליקציה האחרים ועל יסודות היישום. כאשר תפתחו את האפליקציה הראשונה שלכם, תצטרכו לגרום לה להיות מזמינה ואיכותית, כך שהמשתמשים יוכלו להנות מהשימוש בה ללא תקלות ובאגים שונים.

אפליקציות מתאימות למכשירים שונים

אנדרואיד, מאפשר לכם לספק משאבים שונים למכשירים שונים. לדוגמא, ניתן ליצור פריסות שונות לגדלי מסך שונים. המערכת קובעת באיזו פריסה להשתמש בהתבסס על גודל המסך של המכשיר הנוכחי העושה בה שימוש בזמן מסוים.

אם כל אחת מתכונות האפליקציה שלכם זקוקה לחומרה ספציפית, כגון מצלמה, תוכלו לברר האם למכשיר המסוים יש את החומרה הזו או לא, ולאחר מכן, להשבית את התכונות הלא מתאימות לה.

אפליקציות לגוגל פליי

אתם יכולים לציין ולהגדיר את התוכנה, כך שהאפליקציה שלכם תדרוש חומרה מסוימת כדי ש- Google Play לא תאפשר את התקנת האפליקציה במכשירים שאינם ייעודיים לכך.

לאחר בניית האפליקציה הראשונה שלכם, תוכלו לבחון איך היא תיראה במכשירים מסוימים וכיצד הם יפעלו בהם. כך, תוכלו לעזור למשתמשים לבחון, האם האפליקציה תהיה שימושית עבורם.

למידע נוסף והצעת מחיר פנו עוד היום לחברה לפיתוח אפליקציות.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016