מיתוג למשרד

בעולם התחרותי של העסקים היום, אתם לא יכולים להישאר מאחור. העולם שלנו הפך לוויזואלי וכתוצאה מכך ישנה חשיבות רבה מאוד לנראות של כל בית עסק או חברה. אחידות השפה השיווקית שלכם הינה הבסיס למיתוג של המשרד, ועל ידי בחירה של לוגו וצבעים נכונים הבאים לידי ביטוי בכל האמצעים הקיימים במשרד, בין אם בשילוט כניסה גדול, שילוט לחדרים, נייר המכתבים, המעטפות ואפילו ספלי הקפה. כל אלו יאפשרו לכם לשדר מקצועיות, ביטחון ואיכות, ובכך למצב אתכם רמה אחת מעל למתחרים שלכם.

מיתוג למשרד

 

שיפור העסק באמצעות מיתוג

מיתוג משרד אינו מתחיל ונגמר בעיצוב של הלוגו. העסק שלכם חייב לדבר באותה השפה העיצובית, על מנת לשדר יוקרה ואמינות. העיניים של הלקוחות הפוטנציאלים שלכם רואות הכל, וכאשר המשרד שלכם מעוצב ומדבר באותו האופן הוויזואלי, היוקרה שאתם משדרים מיד גורמת ללקוחות הפוטנציאליים לקחת אתכם ברצינות. באמצעות מיתוג למשרד, אשר בא לידי ביטוי בכל האמצעים העיצוביים, הפרסומיים והשיווקיים שלכם, תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות, ליצור אמינות גבוהה ביותר אצל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ובסופו של יום להגדיל את מחזור המכירות שלכם ואת היקף העבודה שלכם.

אמצעי מיתוג משרדים

בכדי למתג את בית העסק שלכם, אתם צריכים לקחת מספר דברים בחשבון, ומוטב להתחיל בבסיס של הדברים – מה אתם רוצים לשדר? חדשנות? מקוריות? אחריות? ביטחון? גמישות? את כל אלו תוכלו למקד לכדי השפה הגרפית של העסק שלכם. לאחר שהצבתם את המטרות שלכם, הרי שעל ידי בחירה נכונה של לוגו, המורכב מהפונט של האותיות, הגודל של האותיות והצבעים, תוכלו להתחיל ולמתג את שאר המוצרים במשרד בהתאם לכך. אם אתם עובדים על אתר אינטרנט במקביל, מוטב כי גם המוצרים הקיימים בתוך בית העסק וגם אתר האינטרנט שלכם ישתמשו באותם הגופנים והצבעים, על מנת להדגיש את המקצועיות שבדבר. בין אם בשילוט חיצוני לבית העסק, שילוט פנימי בתוך העסק, פוסטרים או פולדרים, ניירות מכתבים, עטים וספלי הקפה, מוצרי קידום מכירות ופרסום – כאשר כל אלו מדברים באותה השפה, אתם יוצרים מותג איכותי, יציב ומכוון מטרה.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016