הדפסת קנבס

היום בעזרת טכניקה של הדפסה על קנבס ניתן ליצור מגוון רחב של יצירות אומנות תמונות ממוחשבות וכל דבר שעולה בדעתכם, הדפסת קנבס  בחדר מגורים, סלון, דרך המטבח, חדר השינה ואפילו חדרי השירותים והאמבטיה, אפילו במשרדים ומקומות עבודה. תמונות הדפסה על קנבס יכולות לשדרג כל חלל.

לאור התפתחות הטכנולוגיות בשנים האחרונות בכל הקשור לעבודות דפוס ובמיקוד על הדפסת קנבס, תמונות הדפסת קנבס מאפשרות הדפסה מגוונת של טכניקות שונות לציורים, כיתוב ועוד.   מכונות דפוס משוכללות מבצעות עבודת הדפסת קנבס בצורה מקצועית וברמה הגבוהה ביותר. איכות התוצאה המתקבלת בעלת רזולוציה וחדות כזו שכמעט ולא ניתן להבדיל בין המקור להדפסת הקנבס. למעשה הדפסת קנבס מאפשרת לכל תמונה דיגיטלית איכותית שצולמה להפוך ליצירת מופת אומנותית ממדרגה ראשונה שתקשט כל חלל בו אתם נמצאים.

הדפסת קנבס לא משתווה להדפסה על כל חומר גלם אחר. המדובר בהדפסה איכותית ושאינה פוגעת באיכות הצבעים מול המקור. בחדות ודיוק מושלם עד הפרטים הקטנים. יחד עם זאת חומר הגלם של בד הקנבס צריך לעמוד בכל התנאים של איכות וצפיפות הבד. הבד מונח על גבי מסגרת קשיחה המאפשרת מתיחה מלאה של הבד כך שעבודת ההדפסה על בד הקנבס תהיה מושלמת.

בתי דפוס רבים המתמחים בהדפסת קנבס, בעלי מכשור מהמתקדמים ביותר בענף. מכונות הדפוס מחוברות למערכת מחשוב. למחשב ניתן לשלוח כל תמונה או קובץ שתרצו להדפיס. תוכנות מתקדמות יודעות לתרגם את התמונה למערכת פקודות של הדפסה הכוללת צבעים, חדות ועוד. כמו כן התוכנות יודעות לתרגם את הנתונים מכל מקור לגדלים שאתם רוצים ובכך לשמור על רמת תאימות מושלמת בין המקור להדפסת הקנבס.

בעבר היה מקובל לפתח תמונות לגדלים גדולים בעזרת נייר צילום וטכנולוגיית פיתוח צילום. הקדמה והתפתחות הטכנולוגיה אפשרו הדפסה גדולה אך מוגבלת, כיוון שפיתוח תמונות רגיל מאפשר הגדלה של תמונה רק עד לגודל מסוים. הדפסת תמונות על קנבס היא פיתוח של השנים האחרונות. הדפסת תמונות על קנבס מאפשרת לקחת תמונות מגדלים וסוגים שונים, ולהגדיל אותן בצורה משמעותית בכדי להפוך את התמונות לגדולות ומשמעותיות. יתן לבצע הדפסת תמונות על קנבס במרקמים ובטכניקות הדפסה שונות ומגוונות. באמצעות הדפסת תמונות על קנבס ניתן להדפיס את התמונות האהובות עלינו לצד ציורים, ניתן לאחד בין כמה תמונות ולשלב אותן בטכניקות שונות ההופכות כל תמונה פשוטה לעולם חוויתי ומסקרן יותר. והכי חשוב לדעת כי, הדפסת תמונות על קנבס היא עמידה ונשמרת לאורך זמן.

לאחרונה ישנם בתי דפוס המתמחים בהדפסת קנבס ואשר מאפשרים לכל לקוח להתאים תמונה ולעצב אותה מחדש. לאחר גמר העיצוב במערכת המחשב, ניתן לבצע שרות הדמיה  המציג את העיצוב הנבחר בפרופורציה אמתית לקיר או לכל אובייקט שנבחר.

חשוב לומר כי היתרון המוחלט בהדפסת קנבס, הוא יתרון הדיוק מול המקור, ועמידות המוצר המוגמר לאורך שנים ובאותה איכות.

 

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016