3 טיפים לבחירת רמקולים מוגברים

בחירת הרמקולים המוגברים הנכונים היא חיונית להשגת שמע באיכות גבוהה ביישומים שונים, כגון מערכות שמע ביתיות, מוניטורים באולפן או הגדרות סאונד חי. להלן שלושה טיפים שיעזרו לך לקבל החלטה מושכלת:

הגדר את הצרכים הספציפיים שלך ומקרה שימוש:

לפני שתתחיל לקנות רמקולים מוגברים, הגדיר בבירור את הצרכים שלך וכיצד אתה מתכוון להשתמש בהם. שקול גורמים כגון:

א. יישום: האם אתה משתמש ברמקולים לשמע ביתי, ניטור אולפן, הופעות חיות או מטרה אחרת? השימוש המיועד ישפיע על הסוג והתכונות שאתה צריך.

ב. גודל חדר: קחו בחשבון את גודל החדר או המקום בו ישמשו הרמקולים המוגברים. חללים גדולים יותר עשויים לדרוש רמקולים חזקים יותר כדי למלא את האזור בסאונד ביעילות.

ג. איכות צליל: קבע את הציפיות שלך לגבי איכות הצליל. האם אתה מחפש רמקולים עם תגובה מדויקת ושטוחה להאזנה קריטית (למשל, מוניטורים באולפן), או שאתה מעדיף רמקולים עם חתימת צליל מסוימת להנאה (למשל, בס משופר לאודיו ביתי)

שקול את סוג וגודל הרמקול:

רמקולים מוגברים מגיעים בסוגים ובגדלים שונים כדי להתאים ליישומים שונים. הנה כמה סוגים נפוצים שכדאי לקחת בחשבון:

א. צגי אולפן: רמקולים אלו מיועדים לשחזור קול מדויק ולא צבעוני. הם מתאימים לאולפני הקלטות, מיקס והאזנה. 

ב. רמקולים מופעלים PA: רמקולים אלה משמשים בדרך כלל לחיזוק סאונד חי והופעות. הם מגיעים בגדלים שונים, מרמקולים קומפקטיים בגודל 8 אינץ' למקומות קטנים ועד לרמקולים גדולים יותר בגודל 15 אינץ' לחללים גדולים יותר. 

ג. מדף ספרים או רמקולים שולחניים: עבור הגדרות אודיו ביתיות או מחשבים, שקול רמקולים מוגברים קומפקטיים המתאימים על מדפי ספרים או שולחנות עבודה. אלה משמשים לעתים קרובות עבור האזנה מזדמנת ויישומי מולטימדיה.

ד. רמקולי Bluetooth ניידים: אם אתה צריך רמקולים ניידים מוגברים לאירועים בחוץ או מוזיקה בדרכים, שקול אפשרויות עם סוללות מובנות וקישוריות אלחוטית.לסיכום, חפש רמקולים בנויים היטב עם חומרים ומארזים עמידים. איכות בנייה חזקה מבטיחה אריכות ימים וממזערת רעידות שעלולות להשפיע על איכות הצליל.

לפרטים היכנסו לכתובת: https://custom-pro.co.il/

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016