עיצוב אלבום משפחתי – דגשים והמלצות

יצירת אלבום תמונות עבור המשפחה שלך היא דרך נפלאה לשמר ולהוקיר זיכרונות יקרים. הנה כמה טיפים, המלצות ורעיונות חשובים שיעזרו לכם ליצור אלבום תמונות משפחתי משמעותי:

הגדירו נושא או מטרה – קבע את הנושא או המטרה של אלבום התמונות. האם מדובר באוסף כללי של זיכרונות משפחתיים? אירוע או חופשה ספציפיים, מחווה לבן משפחה מסוים או מסע כרונולוגי לאורך השנים? הגדרת המטרה תנחה את בחירתך וסידור התמונות שלך.

איסוף תמונות – אספו מגוון רחב של תמונות משפחתיות ממקורות שונים כגון אלבומים דיגיטליים, תמונות מודפסות, ואפילו אלבומי תמונות ישנים יותר. שקול לפנות לבני המשפחה כדי לאסוף גם את התרומות שלהם. הוסיפו את התמונות לאלבום דיגיטאלי שאפשר להכין באתר ולהזמין בכמה עותקים. 

מיון וארגון – מיינו את התמונות לקטגוריות או קטעים על סמך אירועים, שנים או בני משפחה. זה יעזור לכם לבנות את האלבום וליצור זרימה קוהרנטית. כדאי להשתמש בסדר כרונולוגי או בקטעים נושאיים בהתאם לגישה שבחרת.

הוסיפו לאלבום תמונות מהעבר המשפחתי – חפשו דיוקנאות, תמונות קבוצתיות ותמונות בודדות מהעבר. בחרו תמונות המשלבים בין רגעים רשמיים ובלתי פורמליים כדי לשקף את ההיבטים השונים של חיי המשפחה. כדאי לשים באלבום את הדגש על תמונות של מסורות משפחתיות מיוחדות, חגיגות או טקסים שיש להם משמעות. כלול תמונות של מפגשי חגים, ימי הולדת, ימי נישואין ואירועים בלתי נשכחים אחרים המייצגים את המסורות הייחודיות של המשפחה שלך.

חפשו תמונות של הדור הקודם –  שלבו תמונות המשתרעות על פני דורות מרובים, המציגות את מערכות היחסים והקשרים בין בני המשפחה. כלול תמונות של סבים וסבתות, הורים, ילדים ובני משפחה מורחבת כדי להדגיש את הקשר המשפחתי.

הוסיפו תמונות של תפאורה ופריטים – הציגו את העיצוב והפרטים של חגיגת בת המצווה בתמונות ופריטים. כמו למשל תמונות של כל אלמנט ייחודי שמוסיף לאווירה המשפחתית.

לבסוף שלבו סיפורים אישיים – כדאי לשתף אנקדוטות ולתאר את המשמעות של תמונות ספציפיות. זה יוסיף עומק וסיפורים לאלבום, וייצור חוויה עשירה יותר לדורות הבאים.

לאתר: https://we-design.co/

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016