במה שונה הפרסום באינטרנט מן הפרסום הרגיל?

בעבר היה קיים רק פרסום בטלוויזיה ברדיו ובפרינט, זה היה העולם הישן אך מאז נכנס לתמונה גם פרסום באינטרנט. פרסום באינטרנט הוא שונה במובן זה שהוא מאפשר לנו לקבל הרבה יותר נתונים על קהל לקוחותינו. הוא מאפשר לנו לדעת כמה אנשים צפו במודעה שלנו, כמה אנשים לחצו על המודעה שלנו וכמה אנשים קנו את המוצר שלנו. כך פילוח היעדים שלנו באינטרנט הוא הרבה יותר חכם וממוקד ואנו יכולים לפנות לסגמנטים ספציפיים ולעשות זאת ברמה הרבה יותר גבוהה. מכיוון שאנו יודעים לאן מופנה כול שקל שלנו אנו יכולים לחסוך המון בפרסום באינטרנט ועדיין להגיע לתוצאות מצוינות מבחינת אחוז החשיפה שלנו. ההנעה לשימוש באינטרנט גם היא הרבה יותר גדולה והעובדה שאפשר לעקוב אחריה גורמת לאחוזי הצלחה הרבה יותר גבוהים.

פרסום בגוגל

מהו פרסום בגוגל?

גוגל הוא למעשה המקום בו הכול מתרחש באינטרנט, אין היום כמעט משתמש שהדף הראשון שאותו הוא פותח הוא גוגל ושבו הוא משתמש בשביל לבצע חיפושים. גוגל הוא המרכז של האינטרנט ומכאן חשיבותו הרבה לפרסום באינטרנט. כאשר או רואים את דף התוצאות של גוגל הרי שחלק העליון שלו אנו רואים את הקידום הממומן של התוצאות וכך הפרסום מקבל מקום של כבוד בגוגל. פרסום בגוגל הוא לחם חוקו של כול מפרסם והוא חייב לחשוב עליו כאשר הוא מפרסם באינטרנט.

כיצד נבחר את החברה הטובה ביותר לפרסום בגוגל?

הפרסום בגוגל דורש מומחיות והבנה עמוקה של הדברים בכדי לעשות אותו ברמה גבוהה יותר והבנה מעמיקה יותר של הדברים ובהחלט לא כול אחד יכול לבצע אותו. כפי שאנו לא נפרסם לבד בטלוויזיה כך לא נפרסם לבד גם בגוגל ועדיף לפנות לחברת פרסום שתבצע ותעזור לנו או במקרה של גוגל לחברה לקידום אתרים או מקדם אתרים מקצועי. אנו חייבים לבחור חברה איכותית ומומחית בתחומה שתבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר ותעזור לנו להגיע לתוצאות הטובות ביותר. בכדי לדעת כי החברה היא אכן מומחית בתחומה אנו צריכים לראות כי לאנשיה יש הסמכת גוגל אדוורדס, הסמכה הניתנת על ידי גוגל לאחר מבחן שעוברים בכדי לסמן את המומחים בפרסום בגוגל. בנוסף ראו כי החברה מבינה על מה היא מדברת וכי יש לה ניסיון בתחום הפרסום. ככול שהחברה תהיה ברמה גבוהה יותר כך אתם תוכלו להיות יותר מרוצים ממנה והתוצאות שהיא תשיג יהיו ברמה גבוהה יותר ובכך אין ספק.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016