סרטוני תדמית – הדרך החדשה לשיווק נכון של העסק

עולם השיווק מתקדם אל המאה ה-21, ואתם איתו

במאה הקודמת, פרסום עסקים התבסס בעיקר על הדפסת פליירים ומודעות וכן על שמועות העוברות מפה לאוזן. ככל שאנו מתקדמים טכנולוגית, גם עולם הכלכלה והשיווק צריך להתאים את עצמו את הדרך שבה אנשים רגילים ואוהבים לצרוך מידע. ככל שאנו רואים יותר סרטים ופרסומות, ומתרגלים לצפות בתמונות מרצדות על מסכי המחשב והפלאפון שלנו (במקום לקרוא טקסט או להסתכל על מודעות סטטיות) – כך המוח שלנו גם מתרגל לצרוך מידע בצורה זו. יכולות הקשב והריכוז שלנו משתנות, ורובנו מעדיפים לצפות בסרטוני וידאו כדרך לקבל ולקלוט מידע. זוהי הסיבה המרכזית לכך שיותר ויותר עסקים עוברים להשתמש בסרטוני תדמית בתור פלטפורמה שיווקית.

סרטוני תדמית

סרטוני תדמית – אפשרויות הפצה בלתי נגמרות

בחירת סרטי תדמית מוצלחים כאמצעי שיווק עבור העסק שלכם מתבססת על אחד היתרונות הבולטים של כלי זה, והוא אפשרויות ההפצה של הסרטון. בכל אתר אינטרנט ניתן כיום לשתול סרט תדמית באופן מובנה או לינק אל סרט תדמית ששמור באתר אחר (דוגמת youtube). בנוסף, הדף העסקי שלכם בפייסבוק או המשתמש שלכם באינסטגרם יכול להוסיף קישור רלוונטי שיפנה אל סרטון התדמית שנמצא באתר אינטרנט מקושר לו. אפשרויות ההפצה של סרטוני התדמית הופכים אותם לפלטפורמה שיווקית בלתי נדלית, שיכולה להגיע אל קהלי יעד רחבים ומגוונים.

איך להפיק סרטון תדמית שיעשה את העבודה?

הפקת סרטון תדמית מוצלח הנה שלב קריטי בדרך לשיווק העסק שלכם. עולם הכלכלה הנו עולם תחרותי ובעל סטנדרטים גבוהים, וכדי לשרוד בו, חייבים לדעת להשקיע במקומות הנכונים. הפקה מקצועית אמנם תעלה לכם כמה אלפי שקלים, אולם מדובר בסכום שיחזיר את עצמו תוך מספר חודשי עסקים. תוכלו לפנות לחברת הפקה קטנה או אל בעל מקצוע עצמאי בתחום ולהתייעץ איתו על הדרך הטובה ביותר לתפור סרטון לעסק שלכם. האם לבחור בסרטון ריאליסטי עם שחקנים של ממש, או עדיף דווקא ללכת על סרטון מצויר או בכלים של סטופ-מושן? בחירה זו מושפעת גם משיקולים כלכליים, אך בעיקר, מקהל היעד של העסק שלכם. חשוב לנתר את ההעדפות והנטיות של אוכלוסיית היעד וכך להתאים עבורה סרטון שיוכל להצליח ללכוד את תשומת לב הלקוחות הפוטנציאליים בצורה מיטבית.

נעזרים בבעל מקצוע לכתיבת תסריט משכנע

את התוכן של סרטון התדמית מכתיב מן הסתם בעל העסק או החברה שעבורו מיועד הסרטון. עם זאת, כדי להגיע למוצר באיכות גבוהה, מומלץ להשקיע בהתאמת התכנים אל הפלטפורמה של סרטוני הווידאו. לפעמים מדובר במשימה מעט טריקית, ולשם כך תוכלו להיעזר בבעל מקצוע מתאים. בעל מקצוע מנוסה יוכל לסייע בהעברת התכנים השיווקיים אל תצורה של תסריט מתאים, וכך להבטיח כי המסר השיווקי שלכם אכן עובר באופן חד, יצירתי ומשכנע באותה פלטפורמה שיווקית שבחרתם.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016