מה הדרך הכי משתלמת להתקשר לארץ מחו"ל?

ישראל היא אחת המדינות המפותחות ביותר במזרח התיכון. יש לו רמת חיים גבוהה, שיעור אבטלה נמוך ורמת השכלה גבוהה. ישראל דורגה גם כמדינה השנייה המאושרת בעולם לפי דוח יעדי הפיתוח בר קיימא של האו"ם לשנת 2017.

לישראל תשתית תקשורת מצוינת עם יותר מ-20 מיליון קווים נייחים ו-3 מיליון מנויי טלפון סלולרי. תעריפי השיחות הבינלאומיות של ישראל הם מהנמוכים בעולם. במאמר זה נדבר על איך להתקשר לישראל מחו"ל באמצעות כרטיס הסים הישראלי או מספר הטלפון הישראלי שלך כדי לחסוך כסף בשיחות הבינלאומיות שלך.

אם אתה מתכנן להתקשר לישראל מחו"ל, הנה כמה דרכים שבהן תוכל לחסוך כסף בשיחת הטלפון שלך:

יש הרבה דרכים להתקשר לישראל מחו"ל וכדי לחסוך במחיר שיחות מחו"ל צריך למצוא את הדרך הכי זולה. חלקם יקרים וחלקם סבירים למדי. הדרך הזולה ביותר להתקשר לישראל היא באמצעות כרטיס תשלום מראש או כרטיס טלפון נטען.

הדרך המשתלמת ביותר לבצע שיחות בינלאומיות היא על ידי קניית כרטיסים מראש זולים או שימוש בכרטיס טלפון נטען עבור המכשיר הנייד שלך.

קל להתקשר לישראל מחו"ל, אבל יכול להיות יקר לבצע שיחות בינלאומיות מישראל. 

הנה כמה טיפים לביצוע שיחות בינלאומיות זולות מישראל:

– קנה כרטיס סים בתשלום מראש: אתה יכול להשיג אחד בכל קיוסק או חנות שמוכרת אותם, או שאתה יכול להזמין אחד באינטרנט. יש כרטיסי סים משולמים כמעט בכל מחיר וקל למצוא אותם בישראל.

– בדוק את מספר הטלפון שלך: אם אתה רוצה להתקשר למישהו מחוץ לישראל, וודא שלמספר הטלפון שלך יש קידומת בינלאומית לפני שתנסה לחייג בינלאומי.

– איסוף מספרים ישראליים: אם אתה מטייל ברחבי ישראל, אסוף מספר ישראלי כדי שתוכל לחסוך בשיחות בינלאומיות.

בחר חברה המציעה גלובל סים ורכוש את החבילה המתאימה לך. זוהי הדרך המשתלמת ביותר להתקשר לישראל מחו"ל.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016