הפקת סרטי תדמית

בעבר, היינו עושים סרטי תדמית עבור לקוחותינו. עם זאת, זה היה תהליך שלוקח זמן שדרש מאמץ רב.

חלק זה מסביר את המושגים הבסיסיים של פרסום ואת התפקיד שממלא הפרסום בשיווק. הוא גם מגדיר סוגים שונים של פרסומות כגון פרסומות בטלוויזיה, סרטים, פרסומות ברדיו, שלטי חוצות ומודעות מודפסות.

יש הרבה סיבות למה אנשים עושים סרטי תדמית. אחד מהם הוא לקבל חשיפה עבור המוצר או השירות שלהם. סיבה נוספת היא להראות את כישוריהם ומומחיותם תוך זמן קצר. השימוש בסרטי תדמית, במיוחד במקרה של תוכן מסחרי, הופך חשוב יותר ויותר.

יש ביקוש הולך וגובר להפקת סרטי תדמית קצרים וקלים להבנה. ניתן להשתמש בהם כדי לקדם מוצרים, שירותים או אירועים חדשים.

ישנן דרכים רבות ליצור סרטי תדמית. חלק זה ידון בשלושה מהם:

סרט תדמית הוא סרטון קצר (1 עד 3 דקות) שבו תוכלו להשתמש כדי לקדם את החברה או המוצר שלכם. זה צריך לספר את הסיפור של המותג באופן שייזכר על ידי לקוחות פוטנציאליים.

סרט תדמית הוא סרטון קצר המשמש לקידום מוצר או שירות. סרטון התדמית יכול להיעשות על ידי החברה עצמה או על ידי חברה חיצונית. זה עשוי לשמש לקידום המותג, המוצר, השירות ו/או העסק של החברה.

אנו חושבים שסרטי תדמית הם דרך מצוינת לגרום ללקוחות שלנו להכיר אותנו ולבטוח בנו. הם יכולים לשמש ככלי למודעות למותג ולשיווק, אך גם כדרך לבניית מערכות יחסים ארוכות טווח.

לשם מה עושים את זה? 

1. קמפיינים שיווקיים

2. השקת מוצר

3. זהות מותג

4. שיווק מותג

5. שיווק וידאו

6. יצירת תוכן וידאו וכו'…

7. שיווק ביוטיוב

סרט התדמית משמש בדרך כלל לקידום המותג והעברת המסר שלו לקהל היעד. סרטים אלו מיוצרים בשילוב של מדיות שונות, כולל קולנוע מסורתי, וידאו ומדיה דיגיטלית.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016