פרסום בגוגל

פרסום הוא חלק חשוב מאוד מהעסק של גוגל. וכתוצאה מכך, גוגל השקיעה רבות בטכנולוגיית פרסום.

לחברת גוגל מספר סוגים שונים של פלטפורמות פרסום, כולל מודעות חיפוש, מודעות לתצוגה ומודעות וידאו.

מפרסמים משתמשים יותר ויותר בגוגל כדי לברר על קהלי היעד ומוצרי היעד שלהם. הם משתמשים ב-Google AdWords, במודעות חיפוש ובאמצעי פרסום אחרים כדי להגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון, עבור המוצרים שלהם או עבור חלק מאותם אנשים עבור מוצרים שונים.

פרסום באמצעות גוגל

המשמעות היא שאם אתה מותג, או מפרסם, אתה צריך לדעת באילו מילות מפתח וביטויים הקהל שלך משתמש כאשר הוא מחפש בגוגל. וכדי לקבל את התובנות הללו ולבצע את כל השינויים הדרושים, תצטרך לדעת בדיוק כמה משתמשים עוברים אצלך באתר, באילו אתרים הם מבקרים, כיצד הם נמצאו ומה הם חיפשו.

אם אתה משתמש בשירות כמו Google Trends, אתה לא צריך לעבור את העבודה של ניסיון לשים את היד שלך על הנתונים האלה בעצמך. אבל אם אתה רוצה לעשות את זה בעצמך, יש כמה כלים שיעזרו לכל אחד לקבל את הנתונים האלה ובכך להחליט על פרסום בגוגל יעיל וממוקד לקהל שלך.

פלטפורמת הפרסום של גוגל אדוורדס

גוגל אדוורדס היא פלטפורמת פרסום בתשלום המאפשרת לעסקים לפרסם מודעות באינטרנט. בעוד שיש צורות פרסום אחרות, גוגל אדוורדס היא הצורה הפופולרית ביותר של פרסום מקוון.

ישנם שני סוגים עיקריים של מודעות: מתן חסות למודעה המטרה העיקרית של חסות היא להוסיף מעט ערך לאתר שלך. זו יכולה להיות פרסומת עבור החומרה, התוכנה או השירותים שלך. המפרסם חייב לשלם לך כדי להציג את המודעה הממומנת באתר שלך.

יחד עם זאת קיימת האפשרות של קידום אורגני, שבו אמנם לא משלמים על שטח הפרסום, אך יש לקדם באופן מתמיד את המוצר או המותג, באמצעות מנוע החיפוש של גוגל.

>המידע מוגש באדיבות חברת דרוקסיט – בניית אתרים

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016