רכישת עוקבים באינסטגרם

כדי לשווק עסק או את עצמכם בצורה הטובה ביותר באינסטגרם תצטרכו עוקבים והרבה מהם. זה תלוי כמובן מהי המטרה שלכם: האם קהל מצומצם ואיכותי יותר אך קהל פחות ממוקד אבל יצירת חשיפה גודלה יותר למותג בקרב הקהל. בשורה התחתונה רכישת עוקבים באינסטגרם תוכל לסייע לכם, בוודאי בהתחלה, לייצר את העניין הראשוני סביב העמוד שלכם באינסטגרם. אנשים מתחברים לעמודים ופרופילים פופולריים שכבר יש להם הרבה עוקבים, לייקים ותגובות ורוצים לראות בעצמם על מה כל הרעש והעניין. כמובן שיותר עוקבים מייצרים גם יותר אמינות ויש יתרונות רבים נוספים לרכישת עוקבים באינסטגרם.

למי כדאי לרכוש עוקבים באינסטגרם?

  • עלות נמוכה ליצירת כמות עוקבים גדולה וחשיפה גדולה למותג.
  • חשיפה גודלה בטווח זמן קצר מאוד – נהדר לקידום אירועים אך גם לשימושים אחרים.
  • יצירת הייפ סביב העמוד/העסק שלכם שיגרום לאנשים נוספים באינסטגרם לראות את כמות העוקבים שלכם ולרצות לראות על מה מדובר. אנשים מביאים אנשים ויותר עוקבים יגרמו לאפקט דומינו שיוביל לעוד עוקבים במהירות.
  • עוקבים רבים יוצרים אמינות בפרופיל שלכם ולכן חשוב מאוד שיהיה בסיס של עוקבים לעבוד אתו.

כמה עוקבים זה מספיק?

 אין תשובה אמיתית לשאלה זו שכן בדרך כלל כולם ירדפו אחרי כמה שיותר עוקבים. יותר עוקבים שווה יותר חשיפה למותג, בין אם המותג הזה הוא אתם, מוצר שלכם או העסק שלכם. עדיף תמיד לייצר עוד ועוד עניין, לייצר יותר עוקבים ולתת להם לבנות את העסק שלכם.

איך ממשיכים מכאן?

היכנסו לאתר של likebooster ובדקו את חבילות הקידום האפשריות באינסטגרם. זכו ליותר לייקים, תגובות ועוקבים בעמוד האינסטגרם שלכם ותנו לעצמכם בוסט רציני בקידום העסק באחת מ2 הרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות ביותר כיום. לפרטים נוספים ניתן להתייעץ עמנו.

Big Media Blog - על שיווק באינטרנט © 2016